Alla inlägg den 18 december 2011

Av Elin Alzén - 18 december 2011 18:58

Så var sista styrelsemötet för i år över och de firades med juklappar och jullunch i form av julgröt och julskinka och julknäcke! Vi hade de riktigt mysigt tillsammans och vi gick igenom en hel del bra saker så nu är de bara att ta tag i saken och lösa kommande prövningar med jobbet! 


Nu har jag myst ner mig i soffan med syrrans gamla tröja (en rosa stickad "Elin-tröja")  i väntan på att Micke ska dyka upp!  Sen blir de väl en hel del 2 1/2 men :)


Jullovet har dessutom börjat och på torsdag åker jag hem! Hem till Dalarna för att umgås med familjen men innan jag far iväg måste jag hitta en julklapp till den äldsta systern och de är nästan omöjligt att finna någonting att ge till henne!

Men jag längtar efter att få åka hem för de var så oerhört längesen nu!

Av Elin Alzén - 18 december 2011 11:00

Sitter nu och äter frukost i väntan på att jag ska bege mig till tåget. 

Då jag klev upp för att klä på mig så slogs jag av en tanke och började rota i min överfulla garderob för att hitta en speciell tröja! Nu inser jag att jag köpte den för 6 år sedan och de som fascinerar mig är att jag fortfarande kan ha den! Har man liiiite för mycket kläder om man hittar plagg efter några år?! Haha


Nej nu blir de till att bege sig till Västerås för att äta lite jullunch och sen sitta i möte halva dan men de ska bara bli roligt! :)


Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards