Direktlänk till inlägg 19 januari 2012

studieförsäkran typ..

Av Elin Alzén - 19 januari 2012 00:27

Ibland blir jag galen på csn! Jag skickade in studieförsökran i måndags och då ska de ta tre dagar innan pengarna sitter på kontot, men inte denna gång! Mina torsdagsplaner försvann ganska direkt när jag loggade in och de stod 7.20 kr på min internetbank! Yeey 7 kronor kommer man ju långt på.

Men men får skjuta upp mina planer till en annan dag men ett är ju säkert och de är att jag dödar mig själv om mina stövlar är slut då jag väl har pengar. 

Jag har hittat världens bästa stövlar att ha nu när de ska bli kallt i nästa vecka! Dessutom är dom på rea. 300 kronor för ett par rejäla vinterstövlar som man kan ha i flera år framöver! Dom kommer sitta fint nu när de blir 15 minus på tisdag. Hoppas bara att dom finns kvar då pengarna dyker upp för igår var de fyra par i min storlek men dock bara tre i min färg! 


Nej nu ska jag ta igen allt jag har missat under veckan, städa och diska har jag redan fixat men har lite tv-program att se ikapp. Tex Livet blir bättre! Sen får man ju se när man somnar då jag inatt ska få sova ensam :/

Ett par mackor och sen lite tv blir en perfekt början på denna natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Alzén - 10 maj 2019 12:03


När M är på jobbet och O är på förskolan samt att L sover så blir känslan av ensamhet väldigt påtaglig. En dag som denna hade jag tagit upp telefonen för att ringa pappa och klaga lite men det kan jag ju inte göra. Jag var en sväng till Öppna försk...

Av Elin Alzén - 3 januari 2019 22:37

Man brukar ha ganska klassiska nyårslöften som man inte brukar kunna hålla, så i år satsar jag på ett som inte borde vara så svårt att uppfylla. Att tänka lite mer på mig själv! Att ta hand om mig, kroppsmässigt och utseendemässigt :) göra så att jag...

Av Elin Alzén - 31 december 2018 19:13

Nyår och ett nytt år på ingång. Detta årsbyte känns tungt. Kanse för att 2018 har stått för två tunga förluster i mitt liv. Först min älskade katt och sedan min älskade pappa. Saknaden går inte att beskriva. Men det kom lite lycka då min älskade Li...

Av Elin Alzén - 21 november 2018 17:58


Tiden går fort pch jag känner att jag inte har tid att sörja. Saknaden är fruktansvärd och impulsen att inte ta upp telefonen varje gång jag går till och från Olivias förskola är nästan de svåraste. Jag tar upp den, startar skärmen och sen kommer jag...

Av Elin Alzén - 13 november 2018 23:18

Idag firar jag 28 år. Eller ja, fira och fira. Har fått några grattis samt en fin present. Ska få unna mig lite massage. Egentid är något jag sällan får så kan vara skönt med en riktig helkroppsmassage! Dock är det konstigt att fylla år så nära in...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards