Alla inlägg under mars 2012

Av Elin Alzén - 4 mars 2012 19:53

Åh vad jag är sugen på lite nya kläder! Har en proppad garderob men man kan uppenbarligen sällan ha för mycket kläder. 

Jag har hittat en väldigt fin jacka som jag önskade att den hängde här i lägenheten men jag har förbjudit mig själv att köpa någonting nytt för jag och pojken har bestämt oss för lite resor nästa månad. En av dessa resor går till Hälleforsnäs och Lager 157.

Sen ska vi även åka en sväng till Örebro och en resa till Dalarna men de blir en senare fråga just nu. 

Men ska se om de finns några färgglada koftor eller tröjor nu när jag har insett att jag bara har naturfärgade kläder i garderoben. Inge fel på svart, vitt, brunt, grått och beige men lite rosa, blått, grönt osv skulle inte skada nu när våren börjar komma till oss..

Sen känns de rätt onödigt att börja handla en massa kläder nu när vi håller på att deffa. Har redan gått ner 2 kilo sen förra veckan och många fler ska de bli.

Som belöning till mig själv när jag når målvikten är att färga mitt hår några nyanser mörkare. Helst vill jag färga de rödbrunt men kan nöja mig med att de blir ljusbrunt eller mörkblont. 

Men nu har jag några kilo kvar till målvikten och för att de ska gå lite fortare att nå målvikten så blir de till att träna några gånger i veckan tillsammans med Micke då han får visa mig vad de är jag ska träna :)

Av Elin Alzén - 4 mars 2012 19:46

Så var de söndag igen och dagen har spenderats framför tv:n och datorn. De längsta jag har rört mig är ner till tvättstugan för att boka tvättid. 

Dagen började med lite Vasaloppsåkning där Jörgen Brink vann för tredje året i rad! 

Sen har dagen rullat på med en massa plugg fram tills halv fyra då jag tog en paus för att titta på lite handboll på tvn, GUIF-LUGI dör Guif vann med tre bollar. Jag blir faktiskt förvånad över mig själv då jag frivilligt sätter mig och tittar på sport men de kom väl med pojken..


Nu sitter jag här och försöker fortsätta plugga men de går inge vidare bra så funderar på att ta ännu en paus och titta lite tv och vila innan Micke dyker upp och de är dags att fortsätta med morgondagens inlämning..

Av Elin Alzén - 4 mars 2012 19:43

Igår morse så vaknade jag med ett leende på läpparna, inte för att jag vaknade bredvid min underbara pojkvän även om jag gjorde de, utan för att jag fått ett mms från min syster och på bilden var de en liten bebis vid namn Willemo! Jag har ännu en gång blivit moster till en riktigt söt liten krabat. Jag får verkligen gratulera min syster och svåger till W2!


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards