Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Elin Alzén - 21 augusti 2012 21:47

Mycket har hänt sen sist!

I fredags som var gjorde vi vår sista arbetsdag på ASSA och då fick jag även besked om att jag ska på anställningsintervju för lite lager arbeten! Perfekt nu när flytten börjar närma sig :)


I lördags åkte min älskade iväg till Turkiet för att ha lite semester med sina vänner. Han är grymt saknad och de känns konstigt att vara ensam, men jag är inte riktigt ensam heller då jag har flyttat in på soffan hos Maria och Daniel för en veckas semester. 


I söndags blev de 30 årsfika hemma hos sara och efter att de flesta åkte hem så stannade jag kvar med W1 och W2 då Maria och Daniel var på bio. 


I måndags så blev de en tripp till Barkarby för att göra IKEA med båda systrarna och båda de små W :)

Råkade komma hem med sängkläder och kastruller, som tur är så har jag börjat beta av vår inköpslista som känns vara tre meter lååååång.. men men de blir nog bra i slutändan iaf :)


Idag gjorde jag och Maria och barnen Bålsta centrum och en rätt okejlång prommenad, trött och svettigt var de iaf när vi kom hem :)


Nu snart blir de nattinatt och de känns fortfarande väldigt konstigt då jag inte får sova brevid min pojk men de är som tur väl inte så jättelångt kvar tills lördag då han kommer hem igen! <3


Så till slanka, de går framåt men inte så jättefort (tror jag) har fuskat tre dagar då jag har ätit mat istället för att dricka soppa, på onsdag som nu har skjutits upp till fredag så ska jag börja äta en måltid mat om dagen, om jag inte börjar någon dag tidigare. En sak jag har haft väldigt svårt för så är de att inte sukta efter mat! Jag älskar verkligen mat!! :/ får se på onsdag nästa vecka hur tung jag är och hur många cm de finns runt magen!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards