Alla inlägg den 18 september 2012

Av Elin Alzén - 18 september 2012 13:26

Inflytten närmar sig (har inget specifikt datum ännu men typ vid helgen som kommer) och jag är fortfarande sjuk. Eller ja sjuk och sjuk, jag har haft ont i halsen i typ en vecka och smärtan pendlar mellan halsmandlarna och jag har en gräslig hosta, Får kanske ta ett besök på apoteket och köpa värktabletter och hostmedicin eller liknande. 


Igår blev de en tur till IKEA för att köpa lite nya grejer till lägenheten, de mesta är till köket. Nu när vi får en lägenhet med diskmaskin så lär vi ha fler tallrikar och bestick och liknande.


Nu är bara de stora sakerna kvar att handla och de blir den dag jag får csn!  Då blir de en ny soffa och en ny tvmöbel som vi kommer få plats med alla de saker vi verkligen behöver få plats med, som Mickes tusentals DVDer tex. sen blir de också en sängram med två små byråer som nattduksbord som vi kikade ut igår!

Som jag längtar till den nya lägenheten! 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards