Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Elin Alzén - 15 februari 2013 14:37

Nu börjar det hända saker! Fick låna en batteriladdare (till bilen) av Mickes far och vi laddade opelns batteri i ca 3,5 timmar igår innan vi gjorde ett avbrott för att gå ner och se om bilen startade och visst gick det bra! Nu har vi flyttat bilen en parkeringsplats och sedan tog vi upp batteriet igen ör att ladda upp det helt! Detta betyder att opeln fungerar igen! 


En annan bra sak är att jag har lyckats gått ner hela två kilo på att börja träna och äta nyttigare, mindre kolhydrater och färre kalorier än tidigare. Och fler kilon ska det bli, för har jag lyckats gått ner två kilo på typ två och en halv vecka så borde jag kunna känna mig nöjd med hur jag ser ut om ett par månader. Tänk vad skönt de kommer bli att kunna sätta på sig ett par byxor utan att vara rädd för att dom ska spricka!


En tredje bra sak på ett par dagar är att Tova har börjar bli sig själv igen! Nu är hon uppe och går när hon känner att det är lugnt här hemma och även på nätterna. Hon överraskade mig igår då jag låg i badkaret och hon gick in för att gå på lådan. Hon blev inte skrämd över att jag var i samma rum när hon var uppe och gick! 


En fjärde bra sak är att Mickes pappa ska börja tapetsera lägenheten nu! På måndag ska han börja med vardagsrmmet och eventuellt hallen och snart (inom ett par veckor) ser lägenheten ut som v vill ha den!


Slänger upp lite smakprov på tapeterna här nedanför :) 


Denna ska sitta som fondvägg i vardagsrummet                      Samt denna som fondvägg i sovrummet med en

med en ljusare grå på övriga väggar.                                        ljusare blå tapet på de andra väggarna

                                     

Sen kommer det att finnas en enkel beige tapet i hallen!


Det kanske inte är världens bästa kvalitet på bilderna men det kommer att bli riktigt fint tror jag!


Till detta ska vi köpa in denna tv-möbel till vardagsrummet (utan glasdörrarna). Den dyker upp i nästa vecka troligen på fredag! :)

 



Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards