Alla inlägg den 18 augusti 2014

Av Elin Alzén - 18 augusti 2014 22:15

Jag har pluggat i 3 år och jag har varit påväg att hoppa av skolan i 3 år.. jag känner mig rätt värdelös men ändå, hur många kommer så långt att man faktiskt börjar studera på högskola/universitet? Jag anser inte att mina tre studieår samt att mina studieskulder är bortkastat.

Hade jag inte börjat studera så hade jag aldrig träffat mannen i mitt liv eller börjat arbeta med de mest fantastiska människorna, som liksom jag faktiskt står ut med den skit vi ibland får stå ut med för att tjäna rätt bra pengar, för att jobba färre dagar än de som jobbar mån-fre varje vecka..

Trots att jag känner mig rätt värdelös och okunnig många gånger så är jag iaf lycklig!

Av Elin Alzén - 18 augusti 2014 20:02

Så var det måndag igen (någonstans i mitten av Augusti) och då börjar alla tv-programmen igen som man har längtat efter. Det finns ett program som jag faktiskt hatar men jag kan inte sluta titta på det! Detta program är IDOL som i år tydligen fyller 10 år. Shit har jag tittar på det i 10 år? :O Det känns som om de första avsnitten som då Oliver Glad och Kimberly Pettersson (?) var med då dom hade idol audition i Falun.. Lycka till i år ni som har sökt ;)


Sen börjar Paradise Hotel, en favorit, dock tycker jag att Norges variant har varit bättre än Svenska Paradise har varit men nu kör vi! Känns som om det är de skruvaste och knäppaste människor de får tag på, dock så åker ju de vettiga personerna ut först.. 

Kommer bli spännande detta iaf! :)


Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards