Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Elin Alzén - 13 juli 2012 00:12

HEJ HOPP

vad längesen jag uppdaterade bloggen.. De är mycket som har hänt sen sist och jag hinner nog inte med att skriva ner allt så jag ska försöka göra en kort uppdatering av läget


Midsommar firades i Leksand med familj och vänner.. 

Har heltidsjobb över sommaren som tar all min tid då man knappt hinner hem innan man somnar för en tupplur..

Letar ny lägenhet och har hittat en stor 3a till billiga pengar som är intressant, dock ligger den nån mil utanför stan..

Har äntligen skaffat en trådlös router till lägenheten så man kan sluta snubbla på alla sladdar

Veckan efter midsommar så begav vi oss till Bålsta för dop av Willemo!  (Några bilder dyker upp snart om mitt minne hänger med)

Har gjort min höstfärgning av håret och är numera mörkbrun i håret :)


Nej nu blir de sova för ska upp om 6h för lite jobb inför helgen som inleds med ett besök hos Jimmy, en kompis till pojken :) Nattis!


Bjuder på en liten midsommarbild på systerdöttrarna :)

 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards