Alla inlägg under november 2012

Av Elin Alzén - 9 november 2012 01:32

Allt går ju som de ska nu, eller i alla fall nästan..

Sista dagen på denna perioden i skolan är imorgon och vad jag vet så har jag 4 inlämningar + två rapporter att skriva innan dess..

Ska bli skönt nästa period då jag bara läser 50% och förhoppningsvis så får jag jobba de dagar jag inte är i skolan. För de eventuella pengar jag/vi kommer tjäna på eventuellt jobb kommer vi att köpa tapeter (då hyresbolaget vägrar göra nåt åt de som finns där nu) och eventuellt fixa mina tänder (laga eventuellt hål och dra ut en tand som bara är i vägen).

Tandläkarbesöket kan kosta pengar då jag inte har en försäkring som alla andra lyckats skaffa sig.. 


Längtar tills alla små problem har löst sig för då är nog även lgenheten helt som den ska :)

Av Elin Alzén - 1 november 2012 01:29

Idag märkte jag att jag har gått upp mer i vikt än jag anat och denna gång så är jag FET! Jag hittar inte motivationen till att gå på soppiet eller äta nyttit. Jag har sånt sjukt sötsug och jag propper i mig en massa onyttigheter hela tiden..


Jag vill inte se ut såhär! För övrigt så har min kropp säkert 100 olika bristningar som jag aldrig riktigt har brytt mig om, men idag hittade jag en som förstörde hela min dag! Bristningen på magen!!


Hur ska jag kunna komma igång och banta? Att få den kropp som jag sedan ska kunna vara nöjd över resten av mitt liv?! Hur ska jag kunna finna motivationen igen?? Jag måste verkligen!! vill inte skämmas över hur jag ser t vilket jag gör hela tiden....

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards