Alla inlägg under maj 2014

Av Elin Alzén - 17 maj 2014 18:44

Nu börjar studenttiderna komma igång igen och jag ska på min sambos systerdotters student och har så svårt att komma på hur fin man ska vara på sånna event. Utgår man från vad jag kan ha på mig så är det två klänningar som kan passa om man hittar en passande tunn tröja att ha på armarna. 


   

Frågan är om någon av dessa kan passa eller om man är för tjock för att ha dom på sig :/


Sen har jag hittat en ny klänning som inte riktigt ännu har kommit ut men kommer snart till butik.


 



Frågan är om det kan vara för fint..


Av Elin Alzén - 17 maj 2014 18:12

Saknad och längtan. 


Nu har det gått ca två veckor sedan jag bestämde mig för att skrota min trogna Opel som jag en gång i tiden fick av mormor, hon som sa åt mig att ljuga för alla och säga att jag fick betala för bilen. Jag har under dessa senaste sex år haft en otroligt billig bil som jag många gånger har velat bli av med men samtidigt lagat och behållit. Men de var inte längesedan som vi bestämde oss för att behålla bilen och laga den tills den rasar samman och det var väl det som hände.. När topplocket gick var det dyrare att laga än vad bilen var värd..


 


Med stor sorg i mitt hjärta (eftersom det var helt min egna bil) så får du vila i "bilhimmelen"..

Av Elin Alzén - 17 maj 2014 18:06

Längesedan sist och jag borde nästa bestämma mig för om jag ska blogga eller inte blogga.. Jag tror att jag mest har detta för nöjes skull någon gång ibland. Det är ju som idag då jag helt plötsligt har massor att skriva av mig. Men jag är inte direkt sugen på att ta bort min blogg då jag vet att jag använder denna istället för att skriva dagbok eller använder denna som ett komplement till min dagbok, som när jag har saker att berätta som jag inte vill behålla för mig själv?! hmm.. Jo men hursom så blev det ett rätt onödigt inlägg här iaf men jag känner att jag behöver få det sagt..

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards