Alla inlägg under maj 2013

Av Elin Alzén - 31 maj 2013 22:58

Jag har kommit på värsta bantningagrejen. Detta är både billigt och "nyttigt" du kan äta sex gånger om dagen utan och bli ruinerad. Lösningen är snabbnudlar. Kör du på detta så får man i sig massor av vätska och knappt 600 kalorier. Här snackar vi kaloriunderskott så det heter duga! Det kanske kan bli lite enformigt men man kan ju alltid byta ut något mål ibland till vettig och nyttig mat ;)

Av Elin Alzén - 30 maj 2013 23:19

Hatar att bli snurrad omkring! Ringer till Telia och dom hänvisar till Mecenats kundtjänst, när jag pratar med Mecenat så skickar dom mig till Telia.. Hur ska man kunna få ett stopp i detta ekorre-hjul?? Har iaf bestämt mig för att skaffa abonnemang via Halebop nu så ska beställa mobilen imorgon! Hoppas bara att man kan lita på dom nu :) Men det positiva är att dom inte tar ut någon kontantinsats så som Telia gjorde! Får bara hoppas på att jag får tillbaka mina pengar som jag har lagt ut hittills!!

Av Elin Alzén - 29 maj 2013 16:23

Irriterad är nog rätt ord på mitt humör nu. Jag beställde en telefon och ett abonemang i början av förra veckan och jag betalade in mellanskillnaden direkt för att dom skulle kunna skicka mig mobilen inom ett par dagar. Idag ringde jag och undrade vart mobilen höll hus och fick veta att min beställning var avbruten och att jag måste kontakta Mecenat för att få reda på hur jag kan få tillbaka mina pengar! Otrevliga människor det var man pratade med på Telias kundtjänst och detta gör mig mindre intresserad av att fortsätta vara kund där!

Av Elin Alzén - 6 maj 2013 21:20

Nytt ram-avtal på jobbet från och med 1 maj och redan den 3e får jag testa på det! En punkt i avtalet var att man får ca 100 kr/h då man blir hemskickad innan planerad avslutad arbetstid. Jag skulle ha arbetat 7-16 den 3e men blev hemskickad redan vid 13.00 Detta betyder att jag kommer få ca 300 kronor som jag i tidigare fall inte skulle ha fått! Jag tror jag gillar det nya avtalet rätt mycket!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards