Alla inlägg under november 2013

Av Elin Alzén - 22 november 2013 13:30

Idag passade jag på att vända blad i min livs historia och skapade ett nytt kapitel. 

Jag var iväg på ett heltidsuppdrag från start idag tills den 17e februari. Jag är en av 20 som har fått denna chans och det är bara att ge järnet! 

På söndag vid 22 börjar min riktiga första dag (natt) på detta företag och med det blir det en vecka natt, en vecka förmiddag och sedan en vecka eftermiddag, innan jag får mitt riktiga schema och det är först då jag och Micke kan planera vår jul med familjen. 

Av Elin Alzén - 5 november 2013 22:39

Jag har nu i några veckorförsökt tidsrapportera en viss dag från förra månaden och igår fick jag nog över att den aldrig blev godkänd! Jag mejlar kontoret och ber om hjälp och det visar sig att jag hade kommit försent med 1 minut. Hur i helvete skulle jag kunna veta att en minut skulle spela sån stor roll?? dessutom hade jag ingen aning om att jag var sen med en minut! Skitsaker enligt mig..

Av Elin Alzén - 5 november 2013 18:25

Julen närmar sig med stormsteg och det är väl bäst att sätta igång och leta julklappar innan alla pengar man har tar slut. Frågan som man ställer sig varje år är vad man ska köpa till alla! Har inte en susning om vad alla behöver eller vill ha.. 


Vad är  årets julklapp? 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards