Alla inlägg under augusti 2013

Av Elin Alzén - 14 augusti 2013 20:16

Jag har haft rätt bra koll på hur många som läser det jag skriver och på 7 dagar har hela 8 personer tittat in! Tror jag ska ge upp bloggandet för ett tag.. Men det visar sig om man kan släppa det eller inte..

Av Elin Alzén - 13 augusti 2013 17:12

Det är på Facebook man har sina kontakter har jag hört.. JAg fick tillbaka min mobil igår och idag insåg jag att alla mina tidigare kontakter låg på just mobilen och inte på simkortet som jag trodde, detta betyder att jag inte har någons nummer kvar alls. Jag tänkte att jag slänger ut en status på FB och så skulle jag få iaf några stycken svar men inte då. Frågan är om jag orkar sitta och försöka få fram dom viktigaste på hitta.se eller om jag ska bli ofrivillig eremit och inte kunna nå den/dom jag behöver..

Av Elin Alzén - 12 augusti 2013 20:20

 

Ska detta bli min arbetsgivare för ett tag framöver tro?? Får svar på torsdag! :)

Av Elin Alzén - 12 augusti 2013 20:15

Nu är min mobil där den sak vara, hemma hos mig och inte ute på vift för någon lagning.Nu fungerar den som den ska igen! Dock är det en nackdel med att lämna in den på lagning, man får alltid tillbaka den i nyskick. Hur ska man kunna komma ihåg alla appar man tidigare har haft..

Av Elin Alzén - 4 augusti 2013 21:09

Stackars lilla Tova som har haft de svårt! Hon har under en period varit helt fantastisk och hur normal som bara Tova kan vara! Men för bara ett par veckor sedan började hon bli lika rädd som hon var när hon kom till oss och idag fick vi veta varför. 


Vår grannes unge och mamma var ute och gick med sin lille vovve och han började asta pinnar efter lilla Tova samt springa efter henne. Micke såg allt detta och så fort dom kom upp i trappen så fick han en riktigt utskällning och hans mamma lovade att det aldrig kommer hända igen, men det tror man ju vad man vill om...


Nu blir det Tova-terapi igen tills hon är sig själv och sedan får vi se om hon får gå ut igen eller inte!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards