Alla inlägg under juni 2013

Av Elin Alzén - 16 juni 2013 03:26

Så åkte min gamla gamla trotjänare fram ytterligare en gång. Har känt mig trött i käken bra länge nu och idag (natt) blev jag tvungen att ta fram min bettskena eller natt-tandställning om man vill kalla den så. Sist den var framme så fick jag sluta använda den då det satt en tand i gommen dom bara var ivägen. Det var dags nu att försöka rätta till alla mindre problem som jag har och det kändes bra att börja med nattbekymren. Nu ska jag vila ögonen på ett avsnitt Skärgårdsdoktorn.

Av Elin Alzén - 16 juni 2013 00:14

Två helt underbara lediga dagar med min älskade Micke är snart förbi dock har vi morgondagen kvar innan allvaret drar igång igen på riktigt då vi ska jobba heltid under sommaren på Assa. Hursomhelst har vi haft två lediga dagar som vi har spenderat tillsammans på Tuna Park, Vilsta marknad och sen har vi varit ute vid hans pappas sommarställe! Snacka om att man saknar att bo på landet där man bara har myggen att tänka på.
Nu avslutar vi med att titta på tredje säsongen av Game of Thrones.

Av Elin Alzén - 8 juni 2013 00:24

Jag satt och kikade igenom mina sms som jag har sparat genom alla år på mitt simkort. Det som gjorde mig fast bland sms:en var att jag efter alla år har sparat de som var från mamma. Det gör ont i mig men mest av saknad då jag öppnade dom men jag kunde inte låta mig läsa klart dom för tårarna rinner då. Jag saknar henne så grymt mycket. Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att hon är borta sen flera år tillbaka. .

Av Elin Alzén - 6 juni 2013 18:56

Sitter här med nya mobilen i handen och känner mig väldigt nöjd med mitt val. Den är dock lite stor men det vänjer man sig vid snart hoppas jag! Det som är svårast är att vänja sig vid att samsungs knappar inte är som på sony utan sitter lite bakvänt mot vad jag är van vid. Nu väntar jag bara på att mitt fodral till mobilen ska komma men det blir väl i början av nästa vecka får jag hoppas :)

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards