Alla inlägg under december 2015

Av Elin Alzén - 29 december 2015 00:31

Nu är julen över och med den kom vintern.
Denna jul firades först den 24e hos svärföräldrarna och sedan den 25e hos min familj. Vi fick bara bra saker i julklapp i år som tex barnsängen med alla tillbehör samt en gåstol med hoppgungefunktion och en nattlampa till vårt kommande barn :)

Jag är glad nu i efterhand att vi åkte hem redan på annandagen då det började snöa massor den 27e och det var många trafikolyckor som skedde efter vägen..

Nu är det verkligen dags för den lilla att dyka upp! Vi går in i vecka 39 imorgon och än så länge är vi lugna inför de som komma skall.

Av Elin Alzén - 22 december 2015 08:12





Du är väldigt välkommen att komma ut till världen nu även om du gärna får invänta det nya året för en bra start på livet!


                    

 
 

Av Elin Alzén - 21 december 2015 16:10

Lycka är vad jag känner!
Livet är helt underbart för det känns som att jag har allting jag någonsin önskat! Jag har en underbar sambo som jag verkligen älskar av hela mitt hjärta. Vi har en bebis som kommer någon gång från och med imorgon och fram tills den 25 januari.

Vi har en bra lägenhet med alla nödvändigheter i! Vi har de bilar vi känner att vi behöver och vi har en katt som är sjukt sällskaplig och mysig :)

Jag har allt jag vill ha i mitt liv och så ska det alltid vara :D

Av Elin Alzén - 10 december 2015 23:11

Fyra underbara år har nu gått sedan jag och min Mikael blev ett par! Mycket har hänt på dessa år och mycket kommer att hända framöver.

Jag älskar honom bara mer och mer för varje dag som går ❤❤

Av Elin Alzén - 3 december 2015 01:03

Nu är det mindre än 5 veckor till beräknad ankomst och som vi längtar och väntar. Nedräkningen har börjat!

Det känns att vi börjar närma oss ett slut i denna graviditet för nu väntar vi bara på att vårt lilla liv ska komma. Så inom 3-7 veckor så borde vi bli 3 i familjen + katten :)

Idag tvättade vi upp kläderna som vi köpt in i de mindre storlekarna och nu är det bara en sak kvar att göra innan bebisen kan komma och det är att packa bb-väskan. Kanske det är dags att börja plocka fram det man tror behöver för att sedan ha lite tid på sig för att ändra och packa om.

Men bebisen är mer än välkommen att komma nu <3

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards