Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Elin Alzén - 1 mars 2010 18:45

Är totalslut i huvudet och kroppen just nu. Jag gör mer än jag borde på jobbet så jag får väl skylla mig själv. Jag funderar starkt på att gå och sova tidigt idag så att jag klarar av morgondagen! Fick ju gå in och ta huvudansvaret för S:t Johannes och Sandviken idag då Anneli varhemma med en kräksjuk son. Men de ska bli skönt att Mirre kommer in och tar över dessa grupper imorn!


Jag har börjat fundera på varför alla tycker att de är roligt att göra illa mig... Visst de är inom lekar och sånt och inte riktigt menat men de som stör mig är att det alltid är jag som råkar ut för de..


Vi ha´r haft en vinterolympiad som kan sammanfattas som den drygaste saken Stiftsgården någonsin lyckats genomföra med en grupp! Det som hela olympiaden bestod av var snö, snö och mera snö! bygga snögubbar, springa över snöhögar, pulsa i 50 cm snö en lång bana och sen sparkstafett med sjukt dåligt glidade medar :) Men roligt var det och jag hoppas att även deltagarna tyckte de!


Nu blir de snart film: G som i Gemenskap där vi ska fundera över dom olika ledarkaraktärerna. Ska bli intressant att prata om senare om de nu blir av.


Innan allt börjar igen, om en timme, så ska jag kurera min huvudverk med vatten i många olika varianter och sen bara ta de lugnt och fundera lite kring veckan :)


Jag älskar mina lubare! Dom är så otroligt trevliga att ha hand om!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards