Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Elin Alzén - 23 mars 2010 14:31

1. Åtminstone 2 personer i världen älskar Dej så mycket att de
skulle Dö för Din skull.

2. Åtminstone 15 personer älskar Dej på något sätt.

3. Den enda anledningen till att någon hatar Dej är att de skulle
vilja vara precis som Du.

4. Ett leende från Dej kan ge lycka till vem som helst, även om de
inte känner Dej.

5. Varenda kväll tänker någon på Dej innan den somnar.

6. Du betyder allt för någon.

7. Om det inte vore för Dej, skulle någon inte leva nu.

8. Du är speciell och unik.

9. Någon som Du inte ens vet existerar, älskar Dej.

10. När Du gör ditt livs största misstag, kommer det något gott ur
detta med.

11. När Du tror att hela världen vänt ryggen åt Dej, titta en gång
till det är troligtvis Du som vänt världen ryggen.

12. När Du tror att Du inte har den minsta chans att få som Du
vill, får Du det inte heller. Men om Du tror på Dej själv, förr
eller senare, får Du exakt som Du vill.

13. Kom alltid ihåg komplimanger Du fått. Glöm alla otäcka
gliringar.

14. Tala alltid om vad Du tycker om folk till dom. Du mår mycket
bättre om dom vet.

15. Om Du har en underbar bästa vän, ta Dej tid att låta vännen veta att denne är underbar.

Vänner är som änglar som hjälper oss att flyga när våra vingar
har glömt hur man gör...

Av Elin Alzén - 23 mars 2010 13:01

Jag och Mirre slet som två små djur igår och de blev ett vackert resultat. Fyra dagars arbete gjorde vi på två timmar och två vändor till tippen med saker :) Men vilken träningsverk jag fick i ryggen..


Jag åkte även till Leksand och fixade ljudet i min dator så nu kommer de fin musik ut genom fyra rum i pavven.


Nu skiter jag i allt som händer och tar dagen som den kommer istället för att se så långt framåt. Jag och Adam hade en väldigt nyttig konversation om hur vi volontärer funkar ihop i arbetet och hur vi jobbar för att allt ska gå framåt!


Nu kom Daniel in och våldgästade min säng :( Jag som själv hade tänkt lägga mig i den, men ikke. Får väl sno någon annans säng å vila i istället :)


Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards