Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Elin Alzén - 11 januari 2010 18:51

Nu sitter jag här igen och känner mig arg, ledsen och förvirrad... Just nu är de bara en massa frågor som poppar upp i huvudet på mig... Varför vill folk inte prata med mig? Varför kan dom inte hälsa på en? Har jag gjort något fel? Har jag sagt någonting olämpligt? Varför kan jag inte vara som alla andra för ibland? Är det mig de är fel på lr är de alla andra? 


Så många frågor men aldrig något svar...


En droppe droppad i livets älv

har ingen kraft att flyta själv.

Det ställs ett krav på varenda droppe:

hjälp till att hålla de andra oppe.


Var finns vännerna när man som bäst behöver dom? Känns inte som om dom finns här för mig... Jag vet inte ens vilka som är mina vänner för den delen heller...

Av Elin Alzén - 11 januari 2010 14:24

Så då har jag landat i Rättvik igen efter en helg på olika platser.

Jag fick ju låna en bil utav grannen i Leksand så att jag skulle kunna ta mig till Blge å dansa på lördagskvällen med Per, Linnéa och Jesper. De var Blender som stod på scen och väldigt mycket folk av olika slag... Kvällen var oerhört trevlig och jag fick dansa hela tiden ända tills en äcklig utlänsk gubbe kommer och bjuder upp, och jag som har lärt mig att man inte får säga nej när någon bjuder upp. Det råkade dessutom vara foxtrot, och tror man inte han börjar tafsa på en å smeka ens rygg å sånt... Jag höll på att bli tokig och när dansen väl var slut så sprang jag därifrån. Vidrigare människor får man leta efter....


Igår så åkte jag in till Falun och träffade Viola! Vilket var väldigt trevligt. Å så fick jag se hennes lägenhet :) Liten men väldigt mysig!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards