Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Elin Alzén - 30 januari 2011 20:54

Hela veckan har spenderas med Malin! Och de har verkligen varit underbart.

I fredags skulle vi ut på krogen för att se vilka som var ute men de slutade med en pizza, lite handboll och allmänt mys tills vi var på väg. Men vi hamnade på Vakteln istället och blev kvar där hela kvällen. När klockan började närma sig två tyckte vi att de var dags att gå hem :)


I lördags, alltså igår så var de bara att göra sig i ordning redan då man klev upp. Blev ett bad och sen var de bara att sätta igång. När jag var klar så blev de en sväng till Tuna park och väl hemma igen blev de en kycklingsallad och sen så vidare till Malin där vi hade lite mys innan alla pojkar från min klass dök upp! De var riktigt längesen jag hade en sån här bra kväll! De som var tråkigast var att mina stövlar gick sönder och de kändes som att halva världen rasade, men med ett par snoddar runt benet så var man snart ute på dansgolvet igen..


Idag så började jag dagen med frukost hemma hos Malin för att sedan sitta och prata om verkligen allt. När klockan blev fyra tyckte jag att de var dags att ta mig hem för att ta ett bad och vila lite på soffan och invänta kvällen! Så här sitter jag nu och tittar på Wallander och ser inte riktigt fram emot morgondagen..

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards