Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Elin Alzén - 26 juli 2011 20:59

Jag förstår inte hur jag kan sova bort så mycket av dagarna numera. Jag hinner knappt hem från jobbet innan jag ligger på soffan och sover. 


Var i Rättvik i helgen som var och jag kan ju säga att jag är överlycklig av att vara hemma i Eskilstuna igen. 

och sen jag kom tillbaka därifrån har jag jobbar på H&M. Idag kom jag hem vid 16.30 och lade mig lite på soffan i väntan på att regnet skulle avta men vaknade vid 19,30 och fick panik för jag trodde klockan var 07.30 och att jag hade missat mina tre alarm och att jag kommit försent. De var inte förrens jag fått på mig arbetskläderna som jag insåg att de inte alls var onsdag morgon utan fortfarande tisdag kväll och jag kunde andas ut och stressa ner. 

Som de ser ut nu så blir de mycket jobb framöver men alla vet ju hur de brukar sluta, men jag har iaf jobbar tillräckligt mycket för att känna mig lite rik i augusti månad! :)

Numera är också tigerbalsam min bästa vän för om jag inte smörjer in mina ben med de så kan jag knappt gå med tanke på hur ovan jag är att gå i mina arbetsskor. Har så sjukt ont i fötterna nu så att de smärtar bara jag sitter ner. Normalt eller vad? 

Var tsm med David och Emelie igår och jag kommer verkligen sakna våra dagar nu när David flyttar till Jönköping. Måste planera in en resa gansak snart ner för att se hur han har de. Kommer verkligen sakna min vän!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards