Alla inlägg den 6 september 2011

Av Elin Alzén - 6 september 2011 23:39

De har hänt en massa underbara saker i mitt liv de senaste veckorna!

Men de två viktigaste är att jag får mitt csn och att jag också lyckades med att göra en fin despensansökan för hållfen som blev beviljad! 

Vi är nu mitt i andra veckan av nolleveckorna och de är nu alla bekantskaper bildas på riktigt och de är nu alla börjar på att bli småsjuka. Jag själv hade oerhört ont i halsen och de på appoteket misstänkte halsfluss medans de på rådgivningen trodde på körtelfeber, De slutade med ett halsprov på vårdcentralen och de provet visade på att jag var frisk. Så nu är de bara att käka värktabletter tills de släpper helt. 


Jag var till Västerås förra veckan på Kåren för att parta lite med deras faddrar och n0llor och de ver faktiskt riktigt trevligt. Jag träffade även på Kaptenen och de visade sig att han hade frågat alla mina vänner vart jag var under hela den kvällen. Känns bra att vi är vänner igen sådär ett år efter allt som hänt..


Nej nu ska jag drömma mig vidare in i mina drömmars värld! 

God natt alla söta!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards