Alla inlägg den 14 april 2012

Av Elin Alzén - 14 april 2012 23:51

Dubbla täcken, dubbla kuddar samt dubbla madrasser och ändå så är man minst dubbelt så trött till skillnad mot hur de brukar vara då man är på läger. Idag har de varit fullt upp med lite utelekar, samarbetsövningar samt lite workshops. Nu på kvällen har vi firat mässa samt dansat lite på gårdens dirro och nu är de film. Jag smet dock iväg till rummet med jämna människor då jag är så trött som jag är och sen är de rätt drygt att vara igång från halv åtta på morgonen till sent på kvällen. 

Imorgon väntas hemresa och mys med pojken. Helt galet vad man kan sakna någon människa så mycket som jag saknar honom. <3


Nu ska jag packa ihop lite och sen göra mig klar för sängen för imorn ringer klockan senast 07.30

Av Elin Alzén - 14 april 2012 00:54

Nu ligger jag här i Rättvik och på Stiftsgården och saknar min pojkvän. Enda gången jag inte är tillsammans med honom är när jag åker iväg för att jobba och nu har de blivit för många helger i rad och har ännu en helg inplanerad om ca två veckor


Hur som helst så har JUM 2012 dragit igång och vi ledare är redan trötta. och är man utmattade efter en kväll och har ett och ett halvt dygn kvar så undrar jag hur söndagen kommer kännas i kroppen. Skönt iaf att man åker bil till Västerås så man inte behöver komma ihåg att byta tåg efter vägen. 


Nu ska jag göra ett försök att sova så man orkar med morgondagen som börjar typ 07.30 och slutar runt 00.00-02.00


God natt och sov gott :)

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards