Alla inlägg den 28 september 2012

Av Elin Alzén - 28 september 2012 11:56

Ja nu är de verkligen fullt upp! Fixa nya lägenheten, städa den gamla, plugga till inlämningar, skriva rapporter och så vidare.. Mitt bland allt detta så har jag fortfarande inte fått något csn men de borde dyka upp snart iaf, jag ska fira en del födelsedagar, åka hit och åka dit.. 

Enda positiva med att ha olika skoltider är att vi åker in tillsammans och den som inte är på föreläsning, pluggar och vise versa! 


En sak jag kan säga är att jag verkligen älskar vårt nya hem! Dock är de en hel del som måste fixas och köpas in men de får vi ta lite pö om pö men önskar att allt var fixat redan nu! Skönt att kunna gå från sovrummet och in i köket för att sätta sig där och plugga eller vad man nu vill göra. Så snart vi har fått ordning på allt kommer de att komma upp lite bilder!


Nej nu är de lunch och sen lite Recycle Design (tokseg och tråkig kurs) och sen efter de är de helg!!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards