Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av Elin Alzén - 21 oktober 2014 12:41

Jag ringde till försäkringsbolaget igår men kom inte fram så jag testade idag istället och efter att ha hattats runt lite så kom man fram.. Kan du bedömma hur mycket era saker i förrådet är värt? Njae det kunde jag nog inte.. 

Jag drog till med en summa med nu i efterhand låter det som om det var värt på tok för mycket, kanske därför som de ska skicka en gubbe som får kika på allt i förrådet och bedömma vaddom tycker att det är värt.. 


Hursom så kommer vi få slänga allt då de e kraftigt rökskadat, och det sentimentala sakerna (typ foton) kanske går att rädda!


En sak är säkert och det är att jag mår skitdåligt efter och innan jag ringer någonstans och det gör ju att jag drar mig för att göra dessa viktiga samtal. Oro är ordet som kryper i min kropp när det när dags att ringa någonstans, och det tar bra lång tid att bli av med efteråt när man är klar med samtalet..

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards