Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Elin Alzén - 22 oktober 2010 20:40

Har en helkul fredagskväll tillsammans med dom bästa. Dock blev man lämnad för stunden när alla drar iväg och inhandlar göttaste tjockismaten ever. Skönt att de blev en helg i myshetens tecken då jag imorgon ska iväg och fika med sötaste Frida Åberg!

Sen blir de plugg plugg och ännu mera plugg, lite film och mycket sova resten av helgen.

Jag är så glad över att vi har ett gäng som kan mysa och ha roligt lite regelbundet, gruppen verkar dessutom växa med en gubbe per gång..


Nu är helgen snart över och veckan börjar komma. Längtar till onsdag då pappa kommer ner med lite saker till mig, bla mina vinterdäck (Y) och sen på lördag åker jag till storstaden för att fira Chippen som fyller femtio! Ska bli trevligt att träffa alla glada igen!


Vaknade ju upp imorse och insåg att de var snö utanflr fönstret, inte undra på att jag ville krypa ner under täcket igen, men men när jag åkte till skolan var jag rätt försiktig med tanke på att jag körde med sommardäcker och de var verkligen snorhalt ute.. men men jag överlevde visst :)

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards