Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av Elin Alzén - 7 augusti 2014 09:31

Tänk att en kram kan göra så mycket..

I förrgår när jag skulle till jobbet så åkte jag tidigare för att jag skulle tanka Skodan men jag kom inte längre än till Slagsta innan växelspaken börjar bete sig konstigt och bilen började röra sig som en kratta. Efter två meter med detta underliga beteende så stannade jag bilen och sen fungerade den inte mer. Ringde M och han parkerade trucken på jobbet och åkte direkt till mig. Men under tiden jag väntade började jag gråta av chocken och då dyker det upp en medelålderskvinna och ger mig en kram (bara sådär). Hon och hennes man stannade kvar hos mig tills M kom och vi rullade in bilen på en besöksparkering. 


Igår åkte vi för att hämta Skodan och bogsera den hem. Det var nog de läskigaste jag har gjort (inte att sitta bakom ratten på en bil som bogseras) för växellådan klonkade i olika takter och olika läten hela vägen till Torshälla. Jag tror inte att jag orkar med det hela vägen till Mekonomen så vi får fundera på om vi kan sälja bilen eller hur vi ska göra.. 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards