Alla inlägg den 8 augusti 2014

Av Elin Alzén - 8 augusti 2014 18:47

Vad är det med oss människor att lägga saker på "bra ställen"? Jag har letat ihjäl mig här hemma efter mina arbetsbyxor (i passande storlek) och min skåpnyckel.. Jag har letat sedan i söndags och det var först idag som jag hittade mina arbetsbyxor- Dom hängde på en krok, 5 krokar bort från den som de skulle hänga på, bakom en lång tröja...


Men min skåpnyckel (inte så viktig) hittar jag ingenstans! Jag vet att jag har lagt den på ett oerhört jättebra ställe så att jag skulle komma ihåg den (bredvid eller i närheten av min vattenflaska, som också är borta) men lik förbannat så hittar jag inte det oerhörda jättebra stället där nyckeln och flaskan ska finnas..


Jag tror att jag bara har två par handskar i skåpet och eventuellt ett par öronproppar så innehållet i skåpet är jag inte intresserad över men det vore skönt att kunna byta om på jobbet eller lägga in saker i skåpet som man inte använder på jobbet..

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards