Alla inlägg under januari 2011

Av Elin Alzén - 2 januari 2011 23:26

Nu är man hemma framför tvn och Jönssonligan efter en dag med glada vänner.

De börjar med att jag går hem till Madde och hennes kompis för att klippa mig men blir kvar där halva eftermiddagen och kvällen och efter de gick vi iväg för att spela bowling med Isak, Robin, Josse och Linus.

Jag kom på mittplats av oss sju som spelade. Och efter att vi hade spelat klart så delade vi på oss och jag och Robin och Isak gick hemåt. 

Jag och Robin hade en lång pratstund om ingenting och allting utanför honom innan jag ringde far för att få lite pratsällskap på hemvägen..


Men nu blir de mer film och sen sova.. God natt gott folk!

Av Elin Alzén - 1 januari 2011 23:42

Jag vaknade till en toksöt film, "min vän charlotte" och den höll mig kvar i soffan, fram tills halv ett då jag rulla ur den för att se mig i spegeln för att se hur gårdagen var. Såg förjävlig ut så jag tog en dusch och efter de blev de frukost och sen gick jag hem till Malin för att bakismysa. 

Vi tittade på film och åt blåbärspaj för att sedan gå och köpa pizza. 

De var den bästa starten jag kunde få på detta år så tack Malin för en underbart trevlig dag!


När jag kom hem började jag ta itu med mina garderober och nu är dom så gott som tomma. De är skönt att ha kommit igång med allting. Nu blir de soffan i väntan på morgondagen då jag kanske ska umgås med Madde..

Av Elin Alzén - 1 januari 2011 23:35

Detta nyår var inte så mycket bättra än förra. Vi gick över till Robert för lite förfest och de var mycket trevligt men envisa jag ville vidare till Vakteln efter ett par timmar där. Vi kom till Vakteln vid halv tio och inser att de inte är någon fest alls. Så jag gick och knackade på hemma hos Isak och där var iaf tre tappra själar som satt och hade mysigt. Vi tillbringar resten av kvällen hemma hos honom där vi hade mysfest. Vid tolvslaget gick vi ner på stan för att titta på alla människor som firade in de nya året. Efter de gick vi tillbaka till Isak lr iaf jag och Isak och där mötte vi upp Malin och vi gick upp och tittade på en usel film men de var tur att de var trevligt sällskap iaf. :)

Av Elin Alzén - 1 januari 2011 23:07

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Flyttade till eget


Höll du några av dina nyårslöften?
Nej 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
JA

Dog någon som stod dig nära?
"morbror" 

Vilka länder besökte du?
Finland? 

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Hm, ett sundare liv 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
30 jun

Vad var din största framgång 2010? 
Att jag har vuxit i mig själv

Största misstaget?

Kapten.. 

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, lr jo haft ett par sträckningar..

Bästa köpet?
Min julklapp till mig själv

Vad spenderade du mest pengar på? 
Mig själv på Ullared

Gjorde någonting dig riktigt glad? 

Wilda

Syrrans bröllop

Flytten och alla nya vänner

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Rookiedanslåten, Strutsången

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Gladare tror jag

Vad önskar du att du gjort mer? 
Träna och plugga

Vad önskar du att du gjort mindre? 
Festa

Hur tillbringade du julen? 
Hemma hos Maria, Daniel och Wilda

Blev du kär i år? 
Faktiskt men de gick ju som de gick 

Favoritprogram på TV? 
Smallville, True blood

Bästa boken du läste i år? 
14 år till salu

Största musikaliska upptäckten? 
Ja du ingen aning! 

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? 
Nej

Något du önskade dig men inte fick? 
Nej

Vad gjorde du på din födelsedag 2010? 
Umgicks med Madde på dagen och sen åkte vi hem till Isak för att fira mig :)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ärlighet från vissa

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? 

Tunikor, långa linnen, stickade tröjor och leggings! 

Vad fick dig att må bra? 
Att börja träna

Vilken kändis var du mest sugen på? 

Ingen..

Vem saknade du?
Mamma och farbror

De bästa nya människorna du träffade?
Charlotte, Malin, Isak, Michaela och Robin

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards